C

PAISATGE ENTRÒPIC | ANTONIO ALCARAZ


Del 28 de Febrer al 18 d'Abril 2026
Inauguració a les 12h.

Paisatge entròpic explora entorns marcats per la transformació, el desgast i la irreversibilitat del temps: espais industrials, perifèrics o abandonats on el caos i el residu revelen noves formes de lectura estètica. Des de la noció d'entropia -entesa com a desordre i canvi-, el projecte s'aproxima a estos llocs com territoris subversius que, lluny de desaparéixer, adquirixen un valor visual i patrimonial renovat.
Sense comentaris
sala 1 Antonio AlcarazInstal·lació sala Acumulació/Procés, 2026 Diversos materials de l'estudi de l'artista, fotografies impreses, pintura, estructura alumini.

SALA 2 iNAUGUIRACIÓN

Llorenç del Penedés
Cooperativa agrícola Llorenç del Penedès, 2025 Instal·ació en paret, 2 peces. Fotografia sobre palets, plexiglàs, pinzes i tubs de llum.

Papelera Borriana
Paperera Borriana, 2013 70x291 cm. Impresió UV directa sobre plexiglàs, estructura d'aluminio i pintura sobre llenç.

CÀNEM GALERÍA

  Antonio Maura, 6,
Castelló de la Plana, 12001 , (Castelló)

  964 22 88 79

  670 369 847

HORARI

De dimarts a dissabte de 17: 00h a 21: 00h

Altres horaris amb cita prèvia